marți, 24 iulie 2012

O iubire de o saptamana - SASE

   Era acelasi baiat cu privire de cuceritor de mai devreme. Statea cu grupul lui. Ceea ce a impresionat-o pe Robyn, nu as zice intr-un mod placut, a fost faptul ca grupul lui era format doar din fete. In fine, Robyn si-a continuat dansul alaturi de prietenii ei. Ceva uimitor s-a intamplat. Adison, unul dintre profesori, s-a facut vazut in cercul dansatorilor, si nu pe marginea cerucului, ci in mijloc. A inceput sa faca miscari de breakdance, destul de modeste, dar a facut. A incins atmosfera. Batea din palme si la indemnul lui, toti de la ringul de dans aplaudau.
   Cand era melodia "Michel Telo - Ai se eu te pego", Charlotte si Robyn dansau acel dans oficial. Iar lumea vazand ca ele stiu dansul, s-au luat dupa ele, inclusiv Adison si baiatul cu privire de cuceritor. Cand Robyn a vazut ca baiatul s-a luat dupa ele, avea o privire malefica de invingator. Se simtea foarte bine ca a facut ceva sa ii atraga atentia, chiar daca insemna un dans.
   Discoteca s-a terminat la 12 noaptea. Pe ring au mai ramas cel mult 25 de persoane, restul plecasera incet incet in camerele lor. Cele 4 fete au plecat si ele, tocmai la sfarsit. Aveau parul ud, ca si cum si l-ar fi spalat. Robyn era singura care avea la ea bluza de trening cu gluga. Si-a pus-o pe cap ca sa nu raceasca si a plecat pe drumul lung alaturi de prietenele ei spre camere. Cand au ajuns s-au spalat, s-au schimbat in pijamale, au mai stat jumatate de ora la vorba, apoi s-au culcat.
   Robyn si-a pus ceasul sa sune la 7:30. Micul dejun era la 8, trebuia sa aiba timp sa se pregateasca. A doua zi, Robyn s-a trezit la 5, vazand cat e ceasul s-a culcat la loc. S-a trezit la 6. Iar s-a culcat la loc. Apoi s-a trezit cand trebuia, adica la 7:30. A trezit-o si pe Feylinn, apoi s-au apucat sa se imbrace. Feylinn tot mai vroia sa stea in pat, dar Robyn o batea la cap ca vor intarzia din prima zi. S-au dus si la Charlotte si Nancy, la camera alaturata, sa vada daca s-au trezit si apoi sa plece. Era 7: 45 iar fetele au plecat din camere spre restaurant. In fata hotelului Sport ele s-au intalnit cu profesoara lor.
-Ce faceti fetelor? V-ati trezit? intreba profa.
-Neata! toate in cor. Da. Ne-am gandit sa nu intarziem de prima data, lua cuvantul Robyn.
-Desi am mai fi dormit putin, spuse Charlotte frecandu-si ochii.
-Stiti, masa e pana la 9:30. Puteati veni si la 9:25, Daca mancati in 5 minute, le informa profa.
-Adica am fi putut dormi pana la 9? intreba foarte uimita Feylinn.
-Asa e. Acum daca trezit, duceti-va sa mancati. A, uite-i si pe ceilalti.
   Alden, Tod, Rick si Martin ( Martin e fratele mai mic al unui baiat cu un an mai mare decat Robyn; Martin s-a imprietenit cu Alden si stau si impreuna in camera). Toti cei 4 baieti erau fresh, deoarece ei au plecat imediat ce a inceput discoteca si s-au culcat cu vro ora inaintea fetelor.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Ooo... Îmi place din ce în ce mai mult. Aştept cu nerăbdare continuarea. :)

Unknown spunea...

Iei, ma bucur ca-ti place :*

fulvia spunea...

Si eu as fi vrut la discoteca. Atmosfera era asa cum imi doream. Oricum am dansat si eu dansul fetelor si mi-a placut. Astept continuarea

Unknown spunea...

<3

Trimiteți un comentariu